منتظرت هستم...
شعرهای احساسی و معنوی و طنز
بسم الله... تمام شعرها و جملات متعلق به نويسنده ي وبلاگ(ميثم رياحي)بوده و آثار دزديده شده نمي باشند.

منتظرت هستم...

باز هم شروع دلتنگی،باز منتظرت هستم...

فاصله ی بغضیه هزار فرسنگی،باز منتظرت هستم...

جدایی زیبا و قشنگی،باز منتظرت هستم...

عزیزم... تکرار روزهای بی رنگی...(باز منتظرت هستم)...

(شاعر:ميثم رياحي)



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت12:40---19 بهمن 1392
تبادل لینک میکنی بیا

abolfazl-tnha.loxblog.com


مريم
ساعت20:40---17 بهمن 1392
سلام وبلاگت قشنگ بودولي قشنگ ترهم ميشه

سلطان
ساعت10:39---26 آبان 1392
لایککککککککککک وبت عالیه ربه وب منم سر بزن ممنون میشم نظر بزاری با تبادل لینک موافق بودی بگوووووووووو
پاسخ:مرسی،لطف دارین.به وب شما هم سر زدم و نظر دادم،وب شما خوب بود.در ضمن لینکت کردم.


رها:
ساعت15:48---24 آبان 1392


پروانه سوخته پر کنج اطاق افتاده



یعنی اگه دوست داشتی بقیه شعر را در وبم



بخون . ممنون که نظر گذاشتی .
پاسخ:وبلاگ قشنگي داري.شعر رو هم خوندم.مرسي كه به من سر زدي.


محمد
ساعت10:22---24 آبان 1392
سلام داداش

لینکت کردم

امیدوارم بتونیم از مطالب هم استفاده کنیم
پاسخ:سلام.ممنون از بازديدت.


رها:
ساعت17:38---23 آبان 1392

ممنونم که سر زدی و یادگاری نوشتی . امیدوارم بازهم بیای اینطرفا .

کاش می پرسیدی

که چرا پروانه سوخته پر

کنج اطاق افتاده است .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 21 آبان 1398برچسب:, :: 19:16 :: توسط : میثم ریاحی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید.شعرهای فارسی+شعرهای ترکی+شعرهای نصیحتی+شعرهای طنز ترکی+جملات عاشقانه+ترانه.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

ابتدا باید لینک ما در سایت شما وجود داشته باشد.مارا با عنوان:داستان،عاشقانه،شعر،ترانه. آدرس:www.meysam137222.loxblog.com لینک کنید و سپس لینک خود را ثبت نمایید. با تشکر







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 68102
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1